Nieuwe focus, nieuwe naam
Heeft u het al gezien? PKDESIGN gaat verder onder een nieuwe naam, Kops Reclame. Maar waarom gaan wij verder onder een nieuwe naam? En is dit het begin van een nieuwe koers? Hier vertellen wij u graag meer over.
Design niet langer leidend
Dus, waarom gaan wij verder onder een andere naam? Wat was er mis met de oude naam en hoezo nu ineens iets anders? Allemaal hele logische vragen, en eigenlijk hebben wij daar ook een heel logisch antwoord op. Omdat wij een zakelijke focus hebben gedefinieerd waarbij ontwerp niet langer de rode draad in onze werkwijze is. De naam PKDESIGN is niet langer dekkend voor onze kernfocus en daarmee toe aan vervanging.
De verschillen
Daar waar PKDESIGN probeerde een allround reclamepartner te zijn ligt de focus bij Kops Reclame juist op specialisatie en focus. Daar waar PKDESIGN een naam is die niet eenvoudig uitgesproken kan worden is ‘Kops’ een naam die kort, krachtig en makkelijk is. Daar waar PKDESIGN eigenlijk geen duidelijke strategie had, heeft Kops een doelgerichte focus. Oftewel, een nieuwe naam en nieuwe focus. Scoren zoals het hoort!
Waarom dan Kops?
Maar wat betekend Kops dan? Is het gewoon een leuk woord of heeft het daadwerkelijk betekenis? Jazeker heeft het betekenis! Kops is namelijk de afkorting van: Koerts Strategie en Optimalisatie… Huh? KSOP? Oeps, toch even een beetje husselen: Koerts OPtimalisatie en Strategie… Ja, zo klopt het weer. Kops Reclame, website optimalisatie en online strategie.
Onze nieuwe focus
Echt een nieuwe focus is het niet helemaal te noemen, hij is alleen beter gedefinieerd en enigszins bijgevijld. De slagzin van PKDESIGN was altijd: ‘always improve’. Oftewel, altijd verbetering nastreven. In zekere zin is deze slagzin nog altijd leidend voor onze focus, echter hebben wij deze concreter geformuleerd: ‘Sterke websites zoals het hoort’. Daarmee gaat Kops zich dus focussen op het optimaliseren van websites zodat deze meer en betere online resultaten opleveren voor ondernemers.
Wij hebben het doel om binnen 10 jaar ten minste 1000 bedrijven te hebben geholpen met het realiseren van een stabiele online omzetgroei.
Nieuwe werkzaamheden
Omdat wij deze doelstelling natuurlijk niet behalen door erover te praten hebben wij onze werkzaamheden eens goed onder de loep genomen. Zo hebben wij een aantal services geschrapt maar nog belangrijker, zijn wij ons op waardevolle onderdelen aan het ontwikkelen. Binnenkort zullen de eerste certificaten worden behaald en gaan wij deze ongetwijfeld met u delen. In de tussentijd kunt u hier vinden welke mogelijkheden wij intussen al goed onder de knie hebben, en helpen wij u graag met het realiseren van online groei voor uw bedrijf.
Met vriendelijke groet,
Patrick – Kops Reclame